Osnovna optimizacija spletnih strani

Med opravili, ki zahtevajo vedno več pozornosti, je tudi optimizacija spletnih strani, ki že tako meša štrene spletnim mojstrom. Že iskalniki sami redno skrbijo za to, da morajo biti spletne strani vedno prilagojene najnovejšim standardom, ki se hitro spreminjajo, ob tem pa je treba paziti, da optimizacija strani vključuje vse potrebne korake, katerih ni malo. Pa še to ne zagotavlja prednosti pred konkurenco, saj bržkone tudi konkurenčne spletne strani skrbijo za primerno optimizacijo. Če je v preteklosti veljalo, da že osnovna optimizacija zadošča za visoko uvrstitev strani v spletnih iskalnikih, je treba danes poleg osnovne opraviti tudi naprednejšo optimizacijo, hkrati pa paziti na popolnost in celovitost vseh izvedenih korakov. V kolikor želimo, da ima naprednejša optimizacija sploh kakšen učinek, moramo najprej v največji možni meri poskrbeti za osnovne korake.

Pravilno načrtovanje

Prvi koraki optimizacije se morajo začeti že pred začetkom izdelave spletne strani. Načrtovanje nove strani naj obvezno vključuje analizo trga, sploh če je novi projekt izdelava spletne trgovine. Ta korak ne bo poskrbel le za enostavnejšo optimizacijo, temveč bo precej razjasnil tudi prihodnje naloge in pričakovanja v povezavi s samim poslovanjem trgovine. V tem koraku je pametno določiti še ključne besede, za katere želimo spletno stran ali trgovino čim bolj izpostaviti. Najbolje je, da si zapišemo nekaj glavnih ključnih besed, nato pa tem dodamo še daljše, manj pomembne izraze, po katerih bi utegnili iskati naši bodoči kupci. Pri iskanju idej za ključne besede si lahko pomagamo tudi s kakšnim za to namenjenim orodjem, ki opravilo precej poenostavi in nam zagotovi tudi več informacij, na primer podatke o številu iskanj za določeno ključno besedo.

"On-site" tehnična optimizacija spletne strani

Ko se izdelava spletne strani začne, je čas tudi za optimizacijo, ki naj se vedno izvaja sproti z izdelavo strani. Tako zmanjšamo verjetnost, da bomo na kakšen element pozabili in bi ga morali sicer naknadno dodajati. Dobro je, da si v tem koraku pripravimo spisek elementov optimizacije, na katere ne smemo pozabiti. Ob izdelavi strani je pomembno paziti predvsem na urejenost kode – poleg splošne preglednosti kode je treba paziti na urejenost glave strani in pravilno sintakso, treba pa je tudi premišljeno vključiti oznake za naslove, vsaj značke <h1> in <h2> , ter druge elemente, ki pomagajo pri optimizaciji (predvidimo mesta za izpostavljena sporočila, navigacijo, povezave…). Na tej stopnji bomo najbrž že mislili tudi na pripravo vsebine spletne strani, ki naj bo prav tako oblikovana z mislijo na optimizacijo. V besedilih izpostavimo in poudarimo ključne besede, vnesemo pa tudi druge pojme, ki bi bili lahko zanimivi za naše potencialne stranke. Paziti pa je treba, da besedilo s temi elementi ni zasičeno, ter da je vsebinsko primerno tematiki strani in prijazno za bralce. S tem je t.i. on-site optimizacija že skoraj dokončana. Ob objavi spletne strani na internetu poskrbimo še za preusmeritev URL naslova iz oblike brez www na obliko z www ali obratno, poleg tega uredimo morebitne druge preusmeritve, ki so še posebej potrebne, če smo spletno stran le prenovili ali prestavili na drug sistem. Delovanje spletne strani čim bolj pohitrimo in poskrbimo, da je strežnik vedno dostopen obiskovalcem.

Spletni imeniki ter povezave

Naslednji logični korak po objavi spletne strani na internetu je objava v večjih iskalnikih, s čemer poskrbimo, da nas stranke lahko že takoj najdemo. Mnogi iskalniki bodo našo spletno stran našli sami, bomo pa z ročnim vpisom postopek precej pospešili. Ob tem je dobro poiskati tudi uglednejše spletne imenike, kjer so zbrane povezave do zanimivih spletnih strani, in tam objaviti še svojo povezavo. Tako bomo že v začetku pridobili nekaj ugleda tudi v očeh spletnih iskalnikov, povezave pa bodo koristile še za nadaljnjo optimizacijo. Za objavljane povezav pa niso uporabni le spletni imeniki, temveč tudi druge spletne strani. Svojo povezavo lahko objavimo na forumih in drugih spletnih straneh, ki omogočajo objavo povezav. Najbolje pa je, da se naša povezava pojavlja na uglednih spletnih straneh s podobno tematiko, saj bodo iskalniki tako še bolj cenili našo stran in jo bodo za določene ključne besede uvrstili višje. Da bo povezava objavljena na spletni strani z relevantno vsebino lahko dosežemo tudi tako, da skupaj s povezavo objavimo kar cel članek, iz katerega bodo iskalniki prebrali ključne besede in jih povezali z našo spletno stranjo.

 

Omenjeni koraki so standard, ki se pričakuje od vsakega spletnega mojstra, ki hoče s svojo spletno stranjo konkurirati na spletu. A optimizacija spletne strani se nikoli ne konča, zato je potrebno delo opravljati redno – iskalni algoritmi se spreminjajo, zato je treba elemente optimizacije prilagajati, osveževati je treba vsebino strani, dodajati nove povezave… Za naprednejšo optimizacijo pa je dobro najeti za to usposobljene strokovnjake, ki bodo poskrbeli, da bo naša stran res korak pred konkurenco. Investicija se bo gotovo poplačala z izboljšanjem uvrstitev v iskalnikih in posledično z boljšimi prodajnimi rezultati.

 

Pojdi nazaj

Ekipa

EDsolution.si je agencija za spletne storitve, ki se ukvarja z zagotavljanjem optimalnih spletnih rešitev. Naša ekipa se zaveda, da si naše stranke zaslužijo naš čas in pozornost, zato vsaki stranki ponujamo visoko kakovostne izdelke. Naši cilji so vrhunska kakovost, doseganje odličnih prodajnih rezultatov in zadovoljstvo naših naročnikov.

Več o tem

Brezplačna analiza

Dovolite, da pregledamo ter analiziramo vašo spletno stran - BREZPLAČNO.

  • Analiza uporabniške izkušnje spletne strani
  • Analiza optimizacije spletne strani
  • Analiza Google adWords kampanje

Preizkusi

Hitri kontakt

EDsolution.si, spletne storitve

Podbreznik 15, 8000 Novo mesto

 

GSM: 040 815 314

 

E-pošta: info@edsolution.si

Vizitka podjetja

Za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in za analizo podatkov o obiskanosti naša spletna stran uporablja spletne piškotke. Več informacij Strinjam se