Oglaševanje na Google

Kategorije: Oglaševanje

Nova spletna stran se svetu pogosto najprej predstavi preko oglaševanja na Googlu, saj ta ne nudi le spletnega iskalnika in e-pošte, temveč tudi učinkovito oglaševalsko omrežje, AdWords. Prednosti tovrstnega načina oglaševanja so na dlani že takoj, ko zaslišimo besedo Google: omrežje AdWords namreč združuje prav toliko ljudi, kolikor jih vsakodnevno s priljubljenim iskalnikom išče po spletu, zato je širok doseg oglasa zagotovljen. Prav tako AdWords omogoča, da svoj oglas prikažemo prav tistim spletnim deskarjem, ki jih naši izdelki, storitve ali informacije zanimajo – oglase bo videla le naša ciljna publika, tako da ne bomo brez veze plačevali prikazovanja oglasov tistim, ki jih naša ponudba ne zanima, temveč bomo na našo stran zvabili le tiste obiskovalce, ki jih naš oglas zanima.

 

Oglas se bo torej prikazoval na Googlovih straneh, ko bodo potencialne stranke iskale informacije o izdelkih, kot je vaš. To pomeni, da bo že takoj na začetku vaša nova spletna stran opazna med iskalci. Ker pa ni dovolj le to, da se oglas pojavi na Googlovih straneh, moramo biti pri pripravi oglasa pozorni na nekaj ključnih dejavnikov, ki vplivajo na rezultate oglaševalske kampanje. Najprej moramo poskrbeti, da je oglas napisan kar se da privlačno, saj mora besedilo že na prvi pogled pritegniti zainteresirane obiskovalce. Pri serviranju oglasa moramo biti nato pozorni na izbiro primernih ključnih besed, ob katerih se bo naš oglas prikazoval. Če izberemo preveč splošne ključne besede, bo oglas prikazan tudi tistim, ki jih naša ponudba ne zanima, ob preveč ozko usmerjenih ključnih besedah pa bomo morda izgubili pomemben del zainteresirane publike. Nazadnje pa seveda pazimo na ceno, ki smo jo pripravljeni plačati za posamezen klik na naš oglas. Cena na klik mora biti sicer dovolj visoka, da se naši oglasi prikazujejo namesto konkurenčnih, a bodimo pozorni na to, da po nepotrebnem ne plačujemo preveč. Google AdWords omogoča enostavno sledenje rezultatom oglaševanja, tako da lahko stanje sproti spremljamo in po potrebi oglas prilagodimo. Le dolgotrajno testiranje bo pokazalo, katera kombinacija nastavitev je najboljša.

 

Oglaševanje na Googlu je torej odlična možnost za tiste, ki bi radi na spletno stran že takoj privabili zainteresirane obiskovalce. Tudi optimizacija spletnih strani je vseskozi pomembna, a v primerjavi s to metodo oglaševanje nudi takojšnje rezultate, tako da lahko rezultate žanjemo že na kratki rok. Najbolje je, da različne metode kombiniramo in jih pogosto prilagajamo glede na zabeležene rezultate. Tako bomo z vsako prilagoditvijo odkrili boljše kombinacije in svoj doseg vedno bolj povečevali, kar se bo seveda pokazalo tudi v boljših prodajnih rezultatih.

Pojdi nazaj

Ekipa

EDsolution.si je agencija za spletne storitve, ki se ukvarja z zagotavljanjem optimalnih spletnih rešitev. Naša ekipa se zaveda, da si naše stranke zaslužijo naš čas in pozornost, zato vsaki stranki ponujamo visoko kakovostne izdelke. Naši cilji so vrhunska kakovost, doseganje odličnih prodajnih rezultatov in zadovoljstvo naših naročnikov.

Več o tem

Brezplačna analiza

Dovolite, da pregledamo ter analiziramo vašo spletno stran - BREZPLAČNO.

  • Analiza uporabniške izkušnje spletne strani
  • Analiza optimizacije spletne strani
  • Analiza Google adWords kampanje

Preizkusi

Hitri kontakt

EDsolution.si, spletne storitve

Podbreznik 15, 8000 Novo mesto

 

GSM: 040 815 314

 

E-pošta: info@edsolution.si

Vizitka podjetja

Obvestilo o uporabi spletnih piškotkov

Za namen zagotavljanja boljše funkcionalnosti, uporabniške izkušnje, varnosti, nemotenega delovanja ter štetja uporabnikov na spletnem mestu uporabljamo spletne piškotke.

Nujni piškotki so potrebni za optimalno delovanje spletne strani, ostali piškotki pa se uporabljajo za prilagoditev vsebin in oglasov ter analizo obiskanosti spletne strani.

Za več informacij si preberite pojasnilo o spletnih piškotkih, kjer lahko vedno zavrnete posamezne spletne piškotke.